Mobilbarát marketingoldal optimalizálása

Egyre nő az okostelefonokról indított Google-keresések száma.

Keresőszempontok: Seo kis felbontású kijelzőre

Seo-érdekek miatt utólag máshová áthelyezett honlaptartalom az Keresőmarketing Online témakörében. Merthogy a marketing célú honlapok széles körét nehéz elhatárolni. Vajon marketingoldal-e egy webshop, s vajon az-e egy szakmaelméleti kérdéseket feszegető website? Az értékesítés nem egyenlő a marketinggel, de valószínűleg a marketingelmélet sem. Ugyanakkor azok a weblapok, amelyek komplexebb vagy áttételesebb módon kapcsolódnak a piachoz, az áruértékesítéshez, termékbemutatáshoz, márka- és brendépítéshez, valószínűleg marketingoldalaknak tekinthetők.

Így egy olyan honlap is, amely mobiltelefonokat, okostelefon-alkalmazásokat mutat be és ajánl fel megrendelésre, megvásárlásra. Na most az milyen, hogyha egy mobilmarketinges weboldal nem mobilbarát?? Ez ugye nonszensz. A villanyizzót reklámozó pöpec kirakatot nem szokás Omega petróleumlámpával megvilágítani. Mégis: a mobilos honlapok nem jelentéktelen része nem mobilbarát, azaz keskeny képernyőn nem jelenik meg tökéletesen. Holott az ilyen oldalakat a mobilkereséseknél a Google is hátrébb sorolja a SERP-ben, különösen az oldalélmény algoritmus óta.